mybeautifulnails

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Mathilda Svensson - 27 januari 2012 21:06

hellu gött folk! jag käkar pepparkakor just nu.. fett gott :3


just nu snackar jag med min så kallade man på skype, han heter filip leo leo leo leo LEEEOOOO :D höhöhööhöhöhöhöhööhöhöhö 

"det snöar på minecraft" AHAHAAA gris leo, gris. 


leo hitta precis guld på sitt spel.. *careface* nee skoja ÄLSKAR DIG MIN MAAN!! 



fluminlägg, mobba inte. typ och sånt jajajajaj, ska invita erik osten ahlberg nu.. känner för det.. 


"sean banan ska va med i melodifestivalen!" säger leo.. nööörd som kan sånt <33333333333333




AAAJJAAA POOOSS HAAAAJJ ;** 




Av Mathilda Svensson - 27 januari 2012 17:16

hellluu, zup ? :) 


packa packa packa packa packa. o nej förlåt glömde. PAAAAAACKKAAAAAA!!!!!!!!!! typ, såhär 4 dagar tills jag flyttar, och om man räknar bort helgen och dagen vi flyttar så äre bara en dag kvar i min lägenhet!! buuhuu, kommer faktiskt sakna det... fast ändå chill lägenhet att flytta till sen, två våningar, 2 balkonger och en takterass, 3 sovrum, ett vardagsrum, 2 badrum och ett kök. NAJS! Kan ge er en bild av ritningen :3 kanske inte kul MEN ÄNDÅ!?!?!? :D


lyssnar på musik (as usuall) och har det ganska chill.. inget speciellt händer, tänkte kolla om de är någon rolig inne på skype... jaja, käkar pepparkakor för den delen..



ANGÅENDE MINA NAGLAR!


Nu är det såhär, eftersom jag håller på att flytta så har jag packat ner alla mina nagellack, filar m.m Därför har jag ej tillgång till att ändra naglarna, så dom har det röda med glitter på fortfarande. Har bestämt mig att jag ska ändra SÅ FORT jag har flyttat. Så det så!  



Hoppas ni får en fin kväll, så ses vi imorgon! Kram



                                                    Mathilda Svensson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Mitt namn är Mathilda och i denna blogg skriver jag om min vardag, som består av skolan, killar och naglar. Hope you like it! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards