mybeautifulnails

Alla inlägg under januari 2012

Av Mathilda Svensson - 22 januari 2012 15:30

Kunde inte bestämma mig om jag skulle ha svart eller ljusblått nagellack, så det blev båda! 

Ja mobba inte att jag målar jätte fint på ena stortån, PUSS HEJ ♥ 

Av Mathilda Svensson - 22 januari 2012 14:25

hallu, gomorgon och allt sånt. :) 


idag är jag sjuk.. igen.. skittråkigt seriöst, typ allmänt dör här. Nördar Mario och U2 tillsammans med chokladpudding. MUMS. 


vet inte om jag ska fixa mina naglar.. isåfall tånaglarna, för jag målade mina fingernaglar igår med rött nagellack om ni kommer ihåg ;) 


kanske ljusgrönt eller svart på tårna. vet inte. vi får se. 


Inte mycket mer att skriva, såg på oändliga historien igår. helt ok. sett den typ asmånga gånger så därför den är dålig, men annars ja. 



puss haaajjj       

Av Mathilda Svensson - 21 januari 2012 12:41

shue! för er som inte fattar rubriken, jag skriver för det mesta låttexter som rubriker eftersom jag tycker det är ganska tråkigt med ett "hej" eller ngt sånt liknande... idag är jag sjuk, bajs bajs bajsstråkigt... min favoritrestaurang Cutty Sark ska stänga, och idag är den sista dagen och jag kan inte gå dit eftersom jag är sjuk.. skitockså.   lyssnar på musik, alltså är helt kär i bandet U2, dom är skitbra... Jag och Pappi nördar hemma hos honom .. :D 


Ska inte göra något speciellt idag, OBS ! min header är bara tillfällig, ska skaffa en snyggare. :)


Hoppas ni får en najs dag, så ses vi!  

 goodbye cutty sark :(     

Av Mathilda Svensson - 20 januari 2012 20:44

Tjoo, tänkte börja skriva lite annat också här i denna bloggen, alltså inte BARA om naglar utan om min vardag också. Hoppas det är ok! :) 


Iallafall tänkte jag berätta om mina nymålade enkla naglar, tog bara ett nagellack idag för jag orkade inte göra mer. 

förlåt för att det är så mörkt, men ni ser nog att det är rött nagellack. 


Puss vi ses imon     

Av Mathilda Svensson - 19 januari 2012 22:35

Detta använde jag:

svart vanligt nagellack från isadora

glitternagellack från steel

osynligt nagellack från h&m

träpinne

bortaggningsmedel

bomull

   



Detta tog 15 min att göra, hoppas ni gillart' ! 

Av Mathilda Svensson - 19 januari 2012 21:20

helluu igen, ville bara uppdatera er om att jag fixar mina naglar just nu, hyllar sveriges första riktiga snö år 2011-2012 ! Kommer bilder sen, så att ni också kan lära er :) Puss   

Av Mathilda Svensson - 19 januari 2012 20:32

Hej! Första inlägget på denna bloggen! Jaoo, nu taggar vi ! Hoppas ni kommer ha lika kul som mig att få läsa denna blogg, jag kommer blogga om nageldesign, mina naglar, och lite sånt :) Hoppas ni tycker den verkar intressant och blir inspirerade, see ya! 

   Min nagelsamling   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Mitt namn är Mathilda och i denna blogg skriver jag om min vardag, som består av skolan, killar och naglar. Hope you like it! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards